Запис Детальніше

Товарний ринок як об’єкт маркетингових досліджень

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Товарний ринок як об’єкт маркетингових досліджень
 
Creator Савощенко, Анатолий Семенович
Савощенко, Анатолий Семёнович
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-28T08:32:34Z
2016-04-28T08:32:34Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Савощенко А. С. Товарний ринок як об’єкт маркетингових досліджень / А. С. Савощенко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 93–95.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17237
 
Language uk