Маркетинговий аспект створення теорії розвитку типів роздрібних підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий аспект створення теорії розвитку типів роздрібних підприємств
|
|
Creator |
Сіренко, С. О.
Ратова, З. Т. Кушнір, М. М. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-04-28T08:36:10Z
2016-04-28T08:36:10Z 2002-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сіренко С. О. Маркетинговий аспект створення теорії розвитку типів роздрібних підприємств / С. О. Сіренко, З. Т. Ратова, М. М. Кушнір // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 95–96.
966–574–394–5 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17238 |
|
Language |
uk
|
|