Запис Детальніше

Маркетинговий аспект створення теорії розвитку типів роздрібних підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий аспект створення теорії розвитку типів роздрібних підприємств
 
Creator Сіренко, С. О.
Ратова, З. Т.
Кушнір, М. М.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-28T08:36:10Z
2016-04-28T08:36:10Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Сіренко С. О. Маркетинговий аспект створення теорії розвитку типів роздрібних підприємств / С. О. Сіренко, З. Т. Ратова, М. М. Кушнір // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 95–96.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17238
 
Language uk