Запис Детальніше

Роль інформації та реклами у туристичному бізнесі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль інформації та реклами у туристичному бізнесі
 
Creator Скибінський, С. В.
Іванова, Л. О.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-28T08:39:30Z
2016-04-28T08:39:30Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Скибінський С. В. Роль інформації та реклами у туристичному бізнесі / С. В. Скибінський, Л. О. Іванова // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 96–98.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17239
 
Language uk