Запис Детальніше

Як маркетологу трансформувати дані в інформацію

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Як маркетологу трансформувати дані в інформацію
 
Creator Солнцев, С. О.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-28T08:59:05Z
2016-04-28T08:59:05Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Солнцев С. О. Як маркетологу трансформувати дані в інформацію / С. О. Солнцев // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 100.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17241
 
Language uk