Запис Детальніше

Оцінка комерційного ризику введення нового товару на масовий ринок

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка комерційного ризику введення нового товару на масовий ринок
 
Creator Ткаченко, Н. Б.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-28T09:59:42Z
2016-04-28T09:59:42Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Ткаченко Н. Б. Оцінка комерційного ризику введення нового товару на масовий ринок / Н. Б. Ткаченко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 103–104.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17245
 
Language uk