Запис Детальніше

Психологічна ефективність впливу реклами на споживача

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психологічна ефективність впливу реклами на споживача
 
Creator Трайно, В. М.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-28T10:55:16Z
2016-04-28T10:55:16Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Трайно В. М. Психологічна ефективність впливу реклами на споживача / В. М. Трайно // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 104–105.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17247
 
Language uk