Запис Детальніше

Мониторинг как специфический вид маркетинговых исследований рыночной ситуации

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мониторинг как специфический вид маркетинговых исследований рыночной ситуации
 
Creator Фучеджи, В. Н.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-28T10:58:44Z
2016-04-28T10:58:44Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Фучеджи В. Н. Мониторинг как специфический вид маркетинговых исследований рыночной ситуации / В. Н. Фучеджи // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 108–109.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17248
 
Language ru