Запис Детальніше

Особливості прийняття нових товарів споживачами

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості прийняття нових товарів споживачами
 
Creator Шафалюк, Олександр Казимирович
Шафалюк, Александр Казимирович
Довгаль, І. А.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-28T11:07:26Z
2016-04-28T11:07:26Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Шафалюк О. К. Особливості прийняття нових товарів споживачами / О. К. Шафалюк, І. О. Довгаль // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 125–126.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17252
 
Language uk