Запис Детальніше

Проблеми оцінювання ризиків маркетингового аудиту інновацій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми оцінювання ризиків маркетингового аудиту інновацій
 
Creator Чукмасов, С. С.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-28T11:08:52Z
2016-04-28T11:08:52Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Чукмасов С. С. Проблеми оцінювання ризиків маркетингового аудиту інновацій / С. С. Чукмасов // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 117–125.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17253
 
Language uk