Запис Детальніше

Загальна характеристика маркетингових досліджень з використанням анкет

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Загальна характеристика маркетингових досліджень з використанням анкет
 
Creator Якименко (Баша), Інна Миколаївна
Баша, Інна Миколаївна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-04-28T11:28:04Z
2016-04-28T11:28:04Z
2002-09
 
Type Article
 
Identifier Якименко І. М. Загальна характеристика маркетингових досліджень з використанням анкет / І. М. Якименко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 137–141.
966–574–394–5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17259
 
Language uk