Запис Детальніше

Бренд як інструмент диференціації продукту

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бренд як інструмент диференціації продукту
 
Creator Ліщинська, Вікторія Валеріївна
Лищинская, Виктория Валерьевна
 
Description Через постійне збільшення різноманітності товарів на ринку бренд є ефективним інструментом диференціації продукту. Успішний бренд забезпечує підвищення і захист конкурентних позицій компанії.
The brand becomes the effective tool of product differentiation because of a variety of the goods in the market constantly increase. The successful brand protects competitive positions of the company.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-05-04T07:56:44Z
2016-05-04T07:56:44Z
2006-03
 
Type Article
 
Identifier Ліщинська В. В. Бренд як інструмент диференціації продукту / В. В. Ліщинська // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 23–24 берез. 2006 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – С. 81–83. – До 100-річчя Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/17300
 
Language uk