Бренд як інструмент диференціації продукту
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бренд як інструмент диференціації продукту
|
|
Creator |
Ліщинська, Вікторія Валеріївна
Лищинская, Виктория Валерьевна |
|
Description |
Через постійне збільшення різноманітності товарів на ринку бренд є ефективним інструментом диференціації продукту. Успішний бренд забезпечує підвищення і захист конкурентних позицій компанії.
The brand becomes the effective tool of product differentiation because of a variety of the goods in the market constantly increase. The successful brand protects competitive positions of the company. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-05-04T07:56:44Z
2016-05-04T07:56:44Z 2006-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ліщинська В. В. Бренд як інструмент диференціації продукту / В. В. Ліщинська // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 23–24 берез. 2006 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – С. 81–83. – До 100-річчя Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/17300 |
|
Language |
uk
|
|