Організація управління торговою маркою
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організація управління торговою маркою
|
|
Creator |
Москалюк, С. С.
|
|
Description |
Розглянуто необхідність ефективного управління торговою маркою. Досліджено ключові аспекти організації управління торговою маркою.
The necessity of effective management of trade mark has examinated. The main aspects of organization of management by trade mark has investigated. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-05-04T08:12:03Z
2016-05-04T08:12:03Z 2006-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Москалюк С. С. Організація управління торговою маркою / С. С. Москалюк // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 23–24 берез. 2006 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – С. 90–92. – До 100-річчя Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17303 |
|
Language |
uk
|
|