Запис Детальніше

Організація управління торговою маркою

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація управління торговою маркою
 
Creator Москалюк, С. С.
 
Description Розглянуто необхідність ефективного управління торговою маркою. Досліджено ключові аспекти організації управління торговою маркою.
The necessity of effective management of trade
mark has examinated. The main aspects of organization of management by trade mark has investigated.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-05-04T08:12:03Z
2016-05-04T08:12:03Z
2006-03
 
Type Article
 
Identifier Москалюк С. С. Організація управління торговою маркою / С. С. Москалюк // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 23–24 берез. 2006 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – С. 90–92. – До 100-річчя Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17303
 
Language uk