Бренд-менеджмент як складова успішної діяльності підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бренд-менеджмент як складова успішної діяльності підприємства
|
|
Creator |
Норіцина, Наталія Іванівна
Норицына, Наталия Ивановна |
|
Description |
Розглянута сутність та значення бренду та бренд-менеджменту в діяльності підприємства, визначені характеристики бренду та запропонована узагальнена концепція бренду. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-05-04T12:54:56Z
2016-05-04T12:54:56Z 2006-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Норіцина Н. І. Бренд-менеджмент як складова успішної діяльності підприємства / Н. І. Норіцина // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 23–24 берез. 2006 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – С. 92–97. – До 100-річчя Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17309 |
|
Language |
uk
|
|