Запис Детальніше

Бренд-менеджмент як складова успішної діяльності підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бренд-менеджмент як складова успішної діяльності підприємства
 
Creator Норіцина, Наталія Іванівна
Норицына, Наталия Ивановна
 
Description Розглянута сутність та значення бренду та
бренд-менеджменту в діяльності підприємства,
визначені характеристики бренду та запропонована узагальнена концепція бренду.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-05-04T12:54:56Z
2016-05-04T12:54:56Z
2006-03
 
Type Article
 
Identifier Норіцина Н. І. Бренд-менеджмент як складова успішної діяльності підприємства / Н. І. Норіцина // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 23–24 берез. 2006 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – С. 92–97. – До 100-річчя Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17309
 
Language uk