Бізнес-імідж комерційних банків України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бізнес-імідж комерційних банків України
|
|
Creator |
Могуновський, Д. З.
|
|
Description |
Розглянуто засоби створення бізнес-іміджу комерційних банків. Визначено ключові факторів успіху виходу на цільові клієнтські сегменти і принципи створення ефективної системи продажів.
The article discusses the means of creating the business image of commercial banks. The paper identifies the key success factors of the yield on the target customer segments and the principles of creation of effective system of sales. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-05-06T08:07:37Z
2016-05-06T08:07:37Z 2006-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Могуновський Д. З. Бізнес-імідж комерційних банків України / Д. З. Могуновський // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 23–24 берез. 2006 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – С. 169–170. – До 100-річчя Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17379 |
|
Language |
uk
|
|