Запис Детальніше

Оптимальне співвідношення інноваційних та традиційних технологій навчання в процесі психолого-педагогічної підготовки викладачів економіки

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимальне співвідношення інноваційних та традиційних технологій навчання в процесі психолого-педагогічної підготовки викладачів економіки
 
Creator Борисенко, Лариса Леонідівна
Borysenko, Larysa
Борисенко, Лариса Леонидовна
 
Subject педагогіка вищої школи
технології навчання
high school pedagogy
educational technologies
педагогика высшей школы
технологии обучения
378.022
 
Description У статті розглядаються основні ознаки інноваційних та традиційних технологій навчання, їх оптимальне співвідношення у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів економіки в Київському національному економічному університеті імені Вадима Гетьмана.
The article examines the main features of innovative and traditional teaching technologies, their optimal correlation in the process of psychological and pedagogical preparation of future teachers of economics at the Kiev National Economic University named after Vadym Hetman.
В статье рассматриваются основные признаки инновационных и традиционных технологий обучения, их оптимальное соотношение в процессе психолого-педагогической подготовки будущих преподавателей экономики в Киевском национальном экономическом университете имени Вадима Гетьмана.
 
Publisher Чорноморський державний університет імені Петра Могили
 
Date 2016-05-19T12:59:04Z
2016-05-19T12:59:04Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Борисенко Л. Л. Оптимальне співвідношення інноваційних та традиційних технологій навчання в процесі психолого-педагогічної підготовки викладачів економіки / Л. Л. Борисенко // Наукові праці. Серія: Педагогіка : наук.-метод. журн. / Чорномор. держ. ун-т ім. Петра Могили ; редкол.: Л. П. Клименко (голова) [та ін.]. – Миколаїв: Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2009. – Т. 112, вип. 99. – С. 79–83.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17608
 
Language uk