Оптимальне співвідношення інноваційних та традиційних технологій навчання в процесі психолого-педагогічної підготовки викладачів економіки
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оптимальне співвідношення інноваційних та традиційних технологій навчання в процесі психолого-педагогічної підготовки викладачів економіки
|
|
Creator |
Борисенко, Лариса Леонідівна
Borysenko, Larysa Борисенко, Лариса Леонидовна |
|
Subject |
педагогіка вищої школи
технології навчання high school pedagogy educational technologies педагогика высшей школы технологии обучения 378.022 |
|
Description |
У статті розглядаються основні ознаки інноваційних та традиційних технологій навчання, їх оптимальне співвідношення у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів економіки в Київському національному економічному університеті імені Вадима Гетьмана.
The article examines the main features of innovative and traditional teaching technologies, their optimal correlation in the process of psychological and pedagogical preparation of future teachers of economics at the Kiev National Economic University named after Vadym Hetman. В статье рассматриваются основные признаки инновационных и традиционных технологий обучения, их оптимальное соотношение в процессе психолого-педагогической подготовки будущих преподавателей экономики в Киевском национальном экономическом университете имени Вадима Гетьмана. |
|
Publisher |
Чорноморський державний університет імені Петра Могили
|
|
Date |
2016-05-19T12:59:04Z
2016-05-19T12:59:04Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Борисенко Л. Л. Оптимальне співвідношення інноваційних та традиційних технологій навчання в процесі психолого-педагогічної підготовки викладачів економіки / Л. Л. Борисенко // Наукові праці. Серія: Педагогіка : наук.-метод. журн. / Чорномор. держ. ун-т ім. Петра Могили ; редкол.: Л. П. Клименко (голова) [та ін.]. – Миколаїв: Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2009. – Т. 112, вип. 99. – С. 79–83.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17608 |
|
Language |
uk
|
|