Психолого-дидактичні чинники самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Психолого-дидактичні чинники самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів
|
|
| Creator |
Борисенко, Лариса Леонідівна
Borysenko, Larysa Борисенко, Лариса Леонидовна |
|
| Description |
У статті обґрунтовуються психолого-дидактичні чинники самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів: психологічні і дидактичні, які розглядаються як саморегуляція поведінки і станів (особистісна складова) та самоуправління (процесуальна складова); розглядаються функції процесу саморегуляції та самоуправління; аналізуються та досліджуються необхідні знання, вміння, навички і здібності для успішної самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів. |
|
| Publisher |
Слов’янський державний педагогічний університет
|
|
| Date |
2016-05-20T10:50:36Z
2016-05-20T10:50:36Z 2006 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Борисенко Л. Психолого-дидактичні чинники самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / Л. Борисенко // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Слов’ян. держ. пед. ун-т ; редкол.: В. І. Сипченко (відп. ред.) [та ін.]. – Слов’янськ : Вид. центр СДПУ, 2006. – Вип. 32. – С. 244–252.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17622 |
|
| Language |
uk
|
|