Запис Детальніше

Психолого-дидактичні чинники самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-дидактичні чинники самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів
 
Creator Борисенко, Лариса Леонідівна
Borysenko, Larysa
Борисенко, Лариса Леонидовна
 
Description У статті обґрунтовуються психолого-дидактичні чинники самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів: психологічні і дидактичні, які розглядаються як саморегуляція поведінки і станів (особистісна складова) та самоуправління
(процесуальна складова); розглядаються функції процесу саморегуляції та самоуправління; аналізуються та досліджуються необхідні знання, вміння, навички і здібності для успішної самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів.
 
Publisher Слов’янський державний педагогічний університет
 
Date 2016-05-20T10:50:36Z
2016-05-20T10:50:36Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Борисенко Л. Психолого-дидактичні чинники самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / Л. Борисенко // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Слов’ян. держ. пед. ун-т ; редкол.: В. І. Сипченко (відп. ред.) [та ін.]. – Слов’янськ : Вид. центр СДПУ, 2006. – Вип. 32. – С. 244–252.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17622
 
Language uk