Запис Детальніше

Використання ціннісного підходу в управлінні операційною системою підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання ціннісного підходу в управлінні операційною системою підприємства
 
Creator Апчел, Ольга Сергіївна
Anchel, Olga
Анчел, Ольга Сергеевна
 
Subject 658.5
 
Description Розглянуто особливості концепції управління цінністю споживача як підходу до підвищення ефективності виробництва. Визначено механізми управління операційною системою. конкурентоспроможного підприємства.
The features of the concept of the customer value management as an approach to improving production efficiency are examined. The mechanisms of operations system management of competitive enterprise are determined.
 
Publisher М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-05-25T08:43:09Z
2016-05-25T08:43:09Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Апчел О. С. Використання ціннісного підходу в управлінні операційною системою підприємства / О. С. Апчел // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 8–10.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17774
 
Language uk