Використання ціннісного підходу в управлінні операційною системою підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання ціннісного підходу в управлінні операційною системою підприємства
|
|
Creator |
Апчел, Ольга Сергіївна
Anchel, Olga Анчел, Ольга Сергеевна |
|
Subject |
658.5
|
|
Description |
Розглянуто особливості концепції управління цінністю споживача як підходу до підвищення ефективності виробництва. Визначено механізми управління операційною системою. конкурентоспроможного підприємства.
The features of the concept of the customer value management as an approach to improving production efficiency are examined. The mechanisms of operations system management of competitive enterprise are determined. |
|
Publisher |
М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-05-25T08:43:09Z
2016-05-25T08:43:09Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Апчел О. С. Використання ціннісного підходу в управлінні операційною системою підприємства / О. С. Апчел // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 8–10.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17774 |
|
Language |
uk
|
|