Применение концепции социально-этичного маркетинга в почтовой связи Украины
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Применение концепции социально-этичного маркетинга в почтовой связи Украины
|
|
Creator |
Стрельчук, Е. Н.
Станкевич, И. В. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-05-26T08:58:30Z
2016-05-26T08:58:30Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Стрельчук Е. Н. Применение концепции социально-этичного маркетинга в почтовой связи Украины / Е. Н. Стрельчук, И. В. Станкевич // Міжнародні тенденції розвитку бухгалтерського обліку і аудиту та перспективи для України : тези доп. на міжнар. наук.-практ. конф. 19 трав. 2006 р. / М-во фінансів України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана [та ін.] ; редкол.: С. Ф. Голов (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – С. 117–119. – Присвячена десятиріччю Федерації професійних бухгалтерів і аудиторів України.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17810 |
|
Language |
ru
|
|