Запис Детальніше

Применение концепции социально-этичного маркетинга в почтовой связи Украины

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Применение концепции социально-этичного маркетинга в почтовой связи Украины
 
Creator Стрельчук, Е. Н.
Станкевич, И. В.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-05-26T08:58:30Z
2016-05-26T08:58:30Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Стрельчук Е. Н. Применение концепции социально-этичного маркетинга в почтовой связи Украины / Е. Н. Стрельчук, И. В. Станкевич // Міжнародні тенденції розвитку бухгалтерського обліку і аудиту та перспективи для України : тези доп. на міжнар. наук.-практ. конф. 19 трав. 2006 р. / М-во фінансів України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана [та ін.] ; редкол.: С. Ф. Голов (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – С. 117–119. – Присвячена десятиріччю Федерації професійних бухгалтерів і аудиторів України.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17810
 
Language ru