Запис Детальніше

Моделювання процесу впровадження нової продукції на ринок

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання процесу впровадження нової продукції на ринок
 
Creator Мендела, І. Я.
 
Subject 519.86+339.138
 
Description Розглянуто моделі процесу впровадження нової продукції на ринок, що охоплюють принципи оцінки функцій попиту, витрат і очікуваного прибутку. На їх основі побудовано функцію, яка стосується управлінського рішення щодо прийняття ідеї нового продукту.
The models of the process of introduction of new products to the market, covering valuation principles of demand functions, costs and expected profits are considered in the paper. On this basis a function is constructed relating the management decision to adopt the idea of a new product.
 
Publisher М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-05-27T09:07:40Z
2016-05-27T09:07:40Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Мендела І. Я. Моделювання процесу впровадження нової продукції на ринок / І. Я. Мендела // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 71–73.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/17884
 
Language uk