Особливості функціонування креативних корпорацій у постіндустріальній економіці
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості функціонування креативних корпорацій у постіндустріальній економіці
|
|
Creator |
Черпак, Антоніна Євгенівна
Cherpak, Antonina Yevhenivna Черпак, Антонина Евгеньевна |
|
Subject |
65.0
|
|
Description |
У постіндустріальній економіці народилася нова форма організації бізнесу - креативна корпорація: гнучка, здатна до саморозвитку, з пласкою організаційною структурою, побудованою навколо творчої особистості. Інтелектуальний капітал працівників креативної корпорації у таких умовах стає основним рушієм її розвитку.
Post-industrial economy provided a new form of business organization — a creative corporation. This corporation is more flexible, self-developing, has plane structure organized around creative personality. Creative corporation accumulating intellectual capital of its founders and workers makes it the chief motive force of development. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-05-30T08:15:40Z
2016-05-30T08:15:40Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Черпак А. Є. Особливості функціонування креативних корпорацій у постіндустріальній економіці / А. Є. Черпак // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 94–96.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/17957 |
|
Language |
uk
|
|