Запис Детальніше

Особливості функціонування креативних корпорацій у постіндустріальній економіці

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості функціонування креативних корпорацій у постіндустріальній економіці
 
Creator Черпак, Антоніна Євгенівна
Cherpak, Antonina Yevhenivna
Черпак, Антонина Евгеньевна
 
Subject 65.0
 
Description У постіндустріальній економіці народилася нова форма організації бізнесу - креативна корпорація: гнучка, здатна до саморозвитку, з пласкою організаційною структурою, побудованою навколо творчої особистості. Інтелектуальний капітал працівників креативної корпорації у таких умовах стає основним рушієм її розвитку.
Post-industrial economy provided a new form of business organization — a creative corporation. This corporation is more flexible, self-developing, has plane structure organized around creative personality. Creative corporation accumulating intellectual capital of its founders and workers makes it the chief motive force of development.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-05-30T08:15:40Z
2016-05-30T08:15:40Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Черпак А. Є. Особливості функціонування креативних корпорацій у постіндустріальній економіці / А. Є. Черпак // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 94–96.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/17957
 
Language uk