Проблеми стратегічного вимірювання результативності бізнесу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблеми стратегічного вимірювання результативності бізнесу
|
|
Creator |
Володькіна, Марина Владиславівна
Volodkina, Maryna Володькина, Марина Владиславовна |
|
Subject |
65.011.47:005.21
|
|
Description |
Розглядаються моделі стратегічного вимірювання результативності діяльності сучасних компаній, що застосовуються у світовій практиці, а також основні методичні інструменти, які призначені для аналізу та вимірювання ефективності різних аспектів діяльності підприємства.
The article deals with the models of the strategic measuring of modern businesses’ activity effectiveness of modern companies used in the world, and also the main methodological tools that are designed to analyze and measure the effectiveness of various aspects of the company. |
|
Publisher |
М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-05-30T12:49:41Z
2016-05-30T12:49:41Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Володькіна М. В. Проблеми стратегічного вимірювання результативності бізнесу / М. В. Володькіна // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 120–123.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18002 |
|
Language |
uk
|
|