Запис Детальніше

Проблеми стратегічного вимірювання результативності бізнесу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми стратегічного вимірювання результативності бізнесу
 
Creator Володькіна, Марина Владиславівна
Volodkina, Maryna
Володькина, Марина Владиславовна
 
Subject 65.011.47:005.21
 
Description Розглядаються моделі стратегічного вимірювання результативності діяльності сучасних компаній, що застосовуються у світовій практиці, а також основні методичні інструменти, які призначені для аналізу та вимірювання ефективності різних аспектів діяльності підприємства.
The article deals with the models of the strategic measuring of modern businesses’ activity effectiveness of modern companies used in the world, and also the main methodological tools that are designed to analyze and measure the effectiveness of various aspects of the company.
 
Publisher М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-05-30T12:49:41Z
2016-05-30T12:49:41Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Володькіна М. В. Проблеми стратегічного вимірювання результативності бізнесу / М. В. Володькіна // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 120–123.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18002
 
Language uk