Інтегровані маркетингові комунікацій: зміст та значення
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтегровані маркетингові комунікацій: зміст та значення
|
|
Creator |
Ремезь, Юлія Борисівна
Remez, Yuliya Ремез, Юлия Борисовна |
|
Subject |
658.8.007:330.341.44
|
|
Description |
Розглянуто основні засади та передумови виникнення інтегрованих маркетингових комунікацій. Проаналізовано особливості і проблеми розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій. Охарактеризовані визначення та трактування відомих фахівців в області маркетингу.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-02T06:35:03Z
2016-06-02T06:35:03Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ремезь Ю. Б. Інтегровані маркетингові комунікацій: зміст та значення / Ю. Б. Ремезь // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 177–179.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18117 |
|
Language |
uk
|
|