Запис Детальніше

Інтегровані маркетингові комунікацій: зміст та значення

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтегровані маркетингові комунікацій: зміст та значення
 
Creator Ремезь, Юлія Борисівна
Remez, Yuliya
Ремез, Юлия Борисовна
 
Subject 658.8.007:330.341.44
 
Description Розглянуто основні засади та передумови виникнення інтегрованих маркетингових комунікацій. Проаналізовано особливості і проблеми розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій. Охарактеризовані визначення та трактування відомих фахівців в області маркетингу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-02T06:35:03Z
2016-06-02T06:35:03Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Ремезь Ю. Б. Інтегровані маркетингові комунікацій: зміст та значення / Ю. Б. Ремезь // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 177–179.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18117
 
Language uk