Маркетингові дослідження в системі сучасного маркетинг-менеджменту
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові дослідження в системі сучасного маркетинг-менеджменту
|
|
Creator |
Федорченко, Андрій Васильович
Fedorchenko, Andriy Федорченко, Андрей Васильевич |
|
Subject |
658.101.54
|
|
Description |
Розглянуто питання щодо сутності, ролі та місця системи маркетингових досліджень у контексті сучасних тенденцій розвитку маркетинг менеджменту на підприємствах.
The article is dedicated to the problems of the marketing research system essenses, role and place within present tendencies of marketing management concept development. |
|
Publisher |
М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-02T10:27:38Z
2016-06-02T10:27:38Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Федорченко А. В. Маркетингові дослідження в системі сучасного маркетинг-менеджменту / А. В. Федорченко // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 197–199.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18131 |
|
Language |
uk
|
|