Запис Детальніше

Маркетингові дослідження в системі сучасного маркетинг-менеджменту

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження в системі сучасного маркетинг-менеджменту
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
Fedorchenko, Andriy
Федорченко, Андрей Васильевич
 
Subject 658.101.54
 
Description Розглянуто питання щодо сутності, ролі та місця системи маркетингових досліджень у контексті сучасних тенденцій розвитку маркетинг менеджменту на підприємствах.
The article is dedicated to the problems of the marketing research system essenses, role and place within present tendencies of marketing management concept development.
 
Publisher М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-02T10:27:38Z
2016-06-02T10:27:38Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Маркетингові дослідження в системі сучасного маркетинг-менеджменту / А. В. Федорченко // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 197–199.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18131
 
Language uk