Запис Детальніше

Бенчмаркінг як сучасний метод стратегічно орієнтованих маркетингових досліджень

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бенчмаркінг як сучасний метод стратегічно орієнтованих маркетингових досліджень
 
Creator Кузнєцова, М. А.
Чупріна, І. С.
 
Subject 339.138
 
Description Розглядається бенчмаркінг як сучасний маловитратний метод маркетингових досліджень, що дозволяє підприємству сформувати стратегію розвитку на основі аналізу досвіду успішних фірм.
Benchmarking is considered as the contemporary method of studies of marketing, which makes it possible for enterprise to form strategy of development on the basis of the analysis of the experience of successful firms.
 
Publisher М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-06T12:35:51Z
2016-06-06T12:35:51Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Кузнєцова М. А.,Чупріна І. С. Бенчмаркінг як сучасний метод стратегічно орієнтованих маркетингових досліджень / М. А. Кузнецова, І. С. Чупріна // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 275–278
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/18259
 
Language uk