Бенчмаркінг як сучасний метод стратегічно орієнтованих маркетингових досліджень
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бенчмаркінг як сучасний метод стратегічно орієнтованих маркетингових досліджень
|
|
Creator |
Кузнєцова, М. А.
Чупріна, І. С. |
|
Subject |
339.138
|
|
Description |
Розглядається бенчмаркінг як сучасний маловитратний метод маркетингових досліджень, що дозволяє підприємству сформувати стратегію розвитку на основі аналізу досвіду успішних фірм.
Benchmarking is considered as the contemporary method of studies of marketing, which makes it possible for enterprise to form strategy of development on the basis of the analysis of the experience of successful firms. |
|
Publisher |
М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-06T12:35:51Z
2016-06-06T12:35:51Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кузнєцова М. А.,Чупріна І. С. Бенчмаркінг як сучасний метод стратегічно орієнтованих маркетингових досліджень / М. А. Кузнецова, І. С. Чупріна // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 275–278
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/18259 |
|
Language |
uk
|
|