Запис Детальніше

Побудова функціонуючої системи маркетингового бізнес аналізу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Побудова функціонуючої системи маркетингового бізнес аналізу
 
Creator Стефанишин, В’ячеслав Я.
 
Description Головною метою даної статті є необхідність продемонструвати можливість побудови «Системи маркетингового бізнес-аналізу» та оцінити її переваги для стратегічного розвитку українських торгово-промислових підприємств.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-13T10:34:06Z
2016-06-13T10:34:06Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Стефанишин В. Я Побудова функціонуючої системи маркетингового бізнес аналізу / В. Я. Стефанишин // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 5. – С. 22–26.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18492
 
Language uk