Побудова функціонуючої системи маркетингового бізнес аналізу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Побудова функціонуючої системи маркетингового бізнес аналізу
|
|
| Creator |
Стефанишин, В’ячеслав Я.
|
|
| Description |
Головною метою даної статті є необхідність продемонструвати можливість побудови «Системи маркетингового бізнес-аналізу» та оцінити її переваги для стратегічного розвитку українських торгово-промислових підприємств.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2016-06-13T10:34:06Z
2016-06-13T10:34:06Z 2009 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Стефанишин В. Я Побудова функціонуючої системи маркетингового бізнес аналізу / В. Я. Стефанишин // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 5. – С. 22–26.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18492 |
|
| Language |
uk
|
|