Запис Детальніше

Холістичний ринок екологічно чистих продуктів харчування: концепція та етапи розвитку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Холістичний ринок екологічно чистих продуктів харчування: концепція та етапи розвитку
 
Creator Зайчук, Тетяна Олександрівна
 
Description У статті розглянуто особливості функціонування вітчизняного ринку екологічно чистих продуктів харчування і формування внутрішнього попиту на них. Систематизовано та охарактеризовано етапи розвитку даного ринку. Дано визначення ринку екологічно чистих продуктів харчування як місця продажу, як системи взаємовідносин учасників ринку, як метаринку. Також окреслено склад і завдання його інфраструктури. Сформульовано концепцію холістичного ринку екологічно чистих продуктів харчування і визначено напрями подальшого розвитку.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-13T10:39:31Z
2016-06-13T10:39:31Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Зайчук Т. О. Холістичний ринок екологічно чистих продуктів харчування: концепція та етапи розвитку / Т. О. Зайчук // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 5. – С. 27–33.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18493
 
Language uk