Холістичний ринок екологічно чистих продуктів харчування: концепція та етапи розвитку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Холістичний ринок екологічно чистих продуктів харчування: концепція та етапи розвитку
|
|
Creator |
Зайчук, Тетяна Олександрівна
|
|
Description |
У статті розглянуто особливості функціонування вітчизняного ринку екологічно чистих продуктів харчування і формування внутрішнього попиту на них. Систематизовано та охарактеризовано етапи розвитку даного ринку. Дано визначення ринку екологічно чистих продуктів харчування як місця продажу, як системи взаємовідносин учасників ринку, як метаринку. Також окреслено склад і завдання його інфраструктури. Сформульовано концепцію холістичного ринку екологічно чистих продуктів харчування і визначено напрями подальшого розвитку.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-13T10:39:31Z
2016-06-13T10:39:31Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зайчук Т. О. Холістичний ринок екологічно чистих продуктів харчування: концепція та етапи розвитку / Т. О. Зайчук // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 5. – С. 27–33.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18493 |
|
Language |
uk
|
|