Сучасний «партизанський маркетинг»
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасний «партизанський маркетинг»
|
|
Creator |
Ковальчук, Світлана
Тябіна, Олена |
|
Description |
Сучасні ЗМІ вже перенасичені рекламними повідомленнями так само, як вулиці мегаполісу – шумом і скреготом. У людей поступово виробився «імунітет» до реклами. Саме тому рекламодавці вже давно ведуть справжню війну за увагу споживачів.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-13T10:53:35Z
2016-06-13T10:53:35Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ковальчук Світлана. Сучасний «партизанський маркетинг» / С. Ковальчук, О. Тябіна // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 5. – С. 38–40.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18496 |
|
Language |
uk
|
|