Запис Детальніше

Сучасний «партизанський маркетинг»

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасний «партизанський маркетинг»
 
Creator Ковальчук, Світлана
Тябіна, Олена
 
Description Сучасні ЗМІ вже перенасичені рекламними повідомленнями так само, як вулиці мегаполісу – шумом і скреготом. У людей поступово виробився «імунітет» до реклами. Саме тому рекламодавці вже давно ведуть справжню війну за увагу споживачів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-13T10:53:35Z
2016-06-13T10:53:35Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Ковальчук Світлана. Сучасний «партизанський маркетинг» / С. Ковальчук, О. Тябіна // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 5. – С. 38–40.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18496
 
Language uk