Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства
|
|
Creator |
Литовченко, Ірина Л.
|
|
Subject |
339.138. (075.8)
|
|
Description |
Розглядаються можливості застосування інтернет-маркетингу для оптимізації витрат і підвищення конкурентоспроможності в діяльності комерційних структур в умовах економічної кризи. Пропонуються три напрями стратегічних рішень і інструментарій їх реалізації. Виявлені тенденції антикризових заходів у сфері комплексу інтернет-маркетингових комунікацій: контекстної реклами, пошукової оптимізації, інтернет-PR, формування і підтримка професійних і корпоративних інтернет-співтовариств. Вивчені форми «перетікання» бізнесу у віртуальний простір. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-13T11:03:13Z
2016-06-13T11:03:13Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства / І. Л. Литовченко // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 5. – С. 49–53.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18498 |
|
Language |
uk
|
|