Запис Детальніше

Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства
 
Creator Литовченко, Ірина Л.
 
Subject 339.138. (075.8)
 
Description Розглядаються можливості застосування інтернет-маркетингу для оптимізації витрат і підвищення конкурентоспроможності в діяльності комерційних структур в умовах економічної кризи. Пропонуються три напрями
стратегічних рішень і інструментарій їх реалізації.
Виявлені тенденції антикризових заходів у сфері комплексу інтернет-маркетингових комунікацій: контекстної реклами, пошукової оптимізації, інтернет-PR, формування і підтримка професійних і корпоративних інтернет-співтовариств. Вивчені форми «перетікання» бізнесу у віртуальний простір.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-13T11:03:13Z
2016-06-13T11:03:13Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства / І. Л. Литовченко // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 5. – С. 49–53.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18498
 
Language uk