Запис Детальніше

Маркетолог на підприємстві: стратег чи мішень? (Які знання та навички життєво необхідні)

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетолог на підприємстві: стратег чи мішень? (Які знання та навички життєво необхідні)
 
Creator Шульгіна, Людмила М.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-13T11:22:05Z
2016-06-13T11:22:05Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Шульгіна Л. М. Маркетолог на підприємстві: стратег чи мішень? (Які знання та навички життєво необхідні) / Л. М. Шульгіна // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 5. – С. 61–66.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18501
 
Language uk