Маркетолог на підприємстві: стратег чи мішень? (Які знання та навички життєво необхідні)
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетолог на підприємстві: стратег чи мішень? (Які знання та навички життєво необхідні)
|
|
| Creator |
Шульгіна, Людмила М.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2016-06-13T11:22:05Z
2016-06-13T11:22:05Z 2009 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Шульгіна Л. М. Маркетолог на підприємстві: стратег чи мішень? (Які знання та навички життєво необхідні) / Л. М. Шульгіна // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 5. – С. 61–66.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18501 |
|
| Language |
uk
|
|