Запис Детальніше

Креативні методи навчання та їх застосування при вивченні ділової іноземної мови студентами немовних вищих закладів освіти

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Креативні методи навчання та їх застосування при вивченні ділової іноземної мови студентами немовних вищих закладів освіти
 
Creator Іщенко, Тамара Миколаївна
Ищенко, Тамара Николаевна
Кузьменко, Діана Валеріївна
Кузьменко, Диана Валерьевна
 
Subject креативність
креативні методи навчання
професійна діяльність
creativity
creative teaching methods
professional-activities
 
Description Авторами проведено теоретичне дослідження креативних методів навчання. Теоретично обґрунтовано актуальність застосування їх при вивченні ділової іноземної мови студентами немовних вищих закладів освіти. Автори зазначають, що креативні методи навчання є одним з найважливіших компонентів навчального процесу. З метою забезпечення креативного розвитку особистості студента під час навчального процесу сучасна дидактика рекомендує збагачувати традиційні методи навчання креативними прийомами та способами, які б були орієнтовані на створення студентами власних освітніх продуктів. Визначені основні аргументи використання креативних методів. Стаття містить класифікацію креативних методів, їх типи та характерні риси. В статті зазначається, що великого значення набуває особистість педагога, він повинен бути яскравою, талановитою, творчою особистістю.
The authors have conducted a theoretical study of creative teaching methods. The urgency of using creative teaching methods in the study of Business language by students of nonlinguistic Universities is considered in the paper. The authors emphasize that the creative teaching methods are among the most important components of the learning process. In order to ensure the creative development of the individual student during the learning process of modern didactics it is recommended to enrich traditional teaching methods of creative techniques and methods that would be focused on the creation of the student learning own products. The authors identify the main arguments of using creative methods. The work contains a classification of creative methods, their types and characteristic features. The publication also indicates the importance of the personality of the teacher, his talent and creativity.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-14T08:09:04Z
2016-06-14T08:09:04Z
2016-03-15
 
Type Article
 
Identifier Іщенко Т. М. Креативні методи навчання та їх застосування при вивченні ділової іноземної мови студентами немовних вищих закладів освіти / Т. М. Іщенко, Д. В. Кузьменко // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (15 берез. 2016 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 159–163.
978-966-956-090-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18527
 
Language uk