Запис Детальніше

Комунікативні компетенції згідно з СEFR як європейський орієнтир викладання іноземних мов

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комунікативні компетенції згідно з СEFR як європейський орієнтир викладання іноземних мов
 
Creator Курченко, Ліна Миколаївна
Курченко, Лина Николаевна
 
Subject спільні європейські референційні рамки
CEFR
європеїзація освіти
викладання іноземних мов
навчальна програма
навчальний план
міжкультурна комунікація
комунікативна компетенція
ідентичність
соціолінгвістика
прагматика
цінності
невербальна комунікація
Common European Framework Reference
Europeanisation of education
foreign language teaching
syllabus
curriculum
cross-cultural communication
communicative competence
identity
sociolinguistics
pragmatics
values
nonverbal communication
CEFR
 
Description У статті висвітлюються ключові комунікативні компетенції, які покладено в основу
«Спільних європейських референційних рамок» (Common European Framework Reference, або CEFR) і окреслюються загальноєвропейські стандарти визначення рівня іншомовних, соціолінгвістичних і прагматичних знань, навичок і умінь. На основі аналізу нормативних і методичних розробок Департаменту мовної політики Ради Європи визначено можливі інноваційні напрямки удосконалення навчальних програм і планів з іноземної мови з погляду європейського бачення міжкультурної комунікації, зокрема розвиток загальних особистісних компетенцій студентів, передача знань про ціннісні
орієнтації, міжкласові, трудові та гендерні взаємини у цільовій культурі, формування навичок невербальної комунікації, навчання умінню критично позиціонуватися в чужому соціокультурному середовищі тощо.
The article deals with the key communicative competences outlined in the Common European
Framework Reference (CEFR). It describes the common European standards to assess the level of linguistic, sociolinguistic and pragmatic competences broken-up in knowledge, skills and know-how. Having analysed some standard-setting and methodical sources elaborated by the Language Policy Department of the European
Council, the author highlights potential innovation fields for developing syllabuses and curricula in foreign language teaching with regard to intercultural communication, including overall individual competences,
knowledge transition on values, class stratification, labour and gender relations in the target culture, developing non-verbal communication skills and know-how transfer on critical positioning of an individual
in another social culture.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-14T08:29:50Z
2016-06-14T08:29:50Z
2016-03-15
 
Type Article
 
Identifier Курченко Л. М. Комунікативні компетенції згідно з СEFR як європейський орієнтир викладання іноземних мов / Л. М. Курченко // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (15 берез. 2016 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 176–179.
978-966-956-090-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18531
 
Language uk