Запис Детальніше

Актуальність формування позитивної ділової репутації підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Актуальність формування позитивної ділової репутації підприємства
 
Creator Дуброва, О. С.
 
Subject 005.951:00563
 
Description Позитивна ділова репутація є невід’ємною умовою забезпечення високої капіталізації компанії та отримання лідируючих позицій на ринку. Проте її формування носить довгостроковий системний характер.
Positive goodwill is indispensable to ensure the high capitalization of the company and to obtain a leading position in the market. However, it is the formation of a long-term systemic.
 
Publisher М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-14T08:34:57Z
2016-06-14T08:34:57Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Дуброва О. С. Актуальність формування позитивної ділової репутації підприємства / О. С. Дуброва // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 417–419.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18532
 
Language uk