Актуальність формування позитивної ділової репутації підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Актуальність формування позитивної ділової репутації підприємства
|
|
Creator |
Дуброва, О. С.
|
|
Subject |
005.951:00563
|
|
Description |
Позитивна ділова репутація є невід’ємною умовою забезпечення високої капіталізації компанії та отримання лідируючих позицій на ринку. Проте її формування носить довгостроковий системний характер.
Positive goodwill is indispensable to ensure the high capitalization of the company and to obtain a leading position in the market. However, it is the formation of a long-term systemic. |
|
Publisher |
М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-14T08:34:57Z
2016-06-14T08:34:57Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дуброва О. С. Актуальність формування позитивної ділової репутації підприємства / О. С. Дуброва // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 417–419.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18532 |
|
Language |
uk
|
|