Формування конкурентоспроможності підприємства на засадах маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування конкурентоспроможності підприємства на засадах маркетингу
|
|
Creator |
Заблодська, Інна Володимирівна
Zablodska, Inna |
|
Subject |
658.012
|
|
Description |
Визначено зміст показника інтенсивності конкуренції на товарному ринку та домінуюче значення показника частки ринку, яка впливає на конкурентоспроможності підприємства та його подальший стратегічний розвиток на засадах маркетингу.
The article defines the indicator intensity content of competition in the commodity market and a dominant share of the market value of the index, which affects the competitiveness of the enterprise and its further strategic development on the principles of marketing. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-14T08:52:31Z
2016-06-14T08:52:31Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Заблодська І. В. Формування конкурентоспроможності підприємства на засадах маркетингу / І. В. Заблодська // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 419–421.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18534 |
|
Language |
uk
|
|