Запис Детальніше

Формування конкурентоспроможності підприємства на засадах маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування конкурентоспроможності підприємства на засадах маркетингу
 
Creator Заблодська, Інна Володимирівна
Zablodska, Inna
 
Subject 658.012
 
Description Визначено зміст показника інтенсивності конкуренції на товарному ринку та домінуюче значення показника частки ринку, яка впливає на конкурентоспроможності підприємства та його подальший стратегічний розвиток на засадах маркетингу.
The article defines the indicator intensity content of competition in the commodity market and a dominant share of the market value of the index, which affects the competitiveness of the enterprise and its further strategic development on the principles of marketing.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-14T08:52:31Z
2016-06-14T08:52:31Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Заблодська І. В. Формування конкурентоспроможності підприємства на засадах маркетингу / І. В. Заблодська // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 419–421.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18534
 
Language uk