Оцінка конкурентоспроможності продукції на основі її цінності
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка конкурентоспроможності продукції на основі її цінності
|
|
Creator |
Ліщинська, Вікторія Валеріївна
Lishchynska, Viktoria Лищинская, Виктория Валериевна |
|
Subject |
65.018.009.12
|
|
Description |
Конкурентоспроможність товару є головною умовою конкурентоспроможності фірми на ринку. Конкурентоспроможність більшості товарів залежить не від об’єктивного рівня їх якості, а від суб’єктивного сприйняття споживачами цінності цього товару.
The competitiveness of the goods is the main condition for the competitiveness of firms in the market. The competitiveness of the most goods depends not only on the objective level of quality but on the subjective perception of the product value by the consumers. |
|
Publisher |
М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-16T09:09:12Z
2016-06-16T09:09:12Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ліщинська В. В. Оцінка конкурентоспроможності продукції на основі її цінності /. В. В Ліщинська // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 446–448.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18579 |
|
Language |
uk
|
|