Запис Детальніше

Оцінка конкурентоспроможності продукції на основі її цінності

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка конкурентоспроможності продукції на основі її цінності
 
Creator Ліщинська, Вікторія Валеріївна
Lishchynska, Viktoria
Лищинская, Виктория Валериевна
 
Subject 65.018.009.12
 
Description Конкурентоспроможність товару є головною умовою конкурентоспроможності фірми на ринку. Конкурентоспроможність більшості товарів залежить не від об’єктивного рівня їх якості, а від суб’єктивного сприйняття споживачами цінності цього товару.
The competitiveness of the goods is the main condition for the competitiveness of firms in the market. The competitiveness of the most goods depends not only on the objective level of quality but on the subjective perception of the product value by the consumers.
 
Publisher М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-16T09:09:12Z
2016-06-16T09:09:12Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Ліщинська В. В. Оцінка конкурентоспроможності продукції на основі її цінності /. В. В Ліщинська // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 446–448.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18579
 
Language uk