Запис Детальніше

Виявлення конкурентоспроможності нової наукоємної продукції в маркетингових дослідженнях

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Виявлення конкурентоспроможності нової наукоємної продукції в маркетингових дослідженнях
 
Creator Яшкіна, Оксана І.
 
Subject 330.341.1 : 303.42
 
Description Запропоновано методику оцінювання конкурентоспроможності нової наукоємної продукції. Інноваційні розробки порівнюються за функціональними та ціновими характеристиками з вітчизняними та іноземними аналогами експертами з боку науки та виробництва.
The article deals with the method of evaluating the competitiveness of new high-tech products. Innovative developments are compared for functionality and price performance by the domestic and foreign counterparts experts from science and industry.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-16T12:04:04Z
2016-06-16T12:04:04Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Яшкіна О. І. Виявлення конкурентоспроможності нової наукоємної продукції в маркетингових дослідженнях / О. І. Яшкіна // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 480–482.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/18586
 
Language uk