Виявлення конкурентоспроможності нової наукоємної продукції в маркетингових дослідженнях
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Виявлення конкурентоспроможності нової наукоємної продукції в маркетингових дослідженнях
|
|
Creator |
Яшкіна, Оксана І.
|
|
Subject |
330.341.1 : 303.42
|
|
Description |
Запропоновано методику оцінювання конкурентоспроможності нової наукоємної продукції. Інноваційні розробки порівнюються за функціональними та ціновими характеристиками з вітчизняними та іноземними аналогами експертами з боку науки та виробництва.
The article deals with the method of evaluating the competitiveness of new high-tech products. Innovative developments are compared for functionality and price performance by the domestic and foreign counterparts experts from science and industry. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-16T12:04:04Z
2016-06-16T12:04:04Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Яшкіна О. І. Виявлення конкурентоспроможності нової наукоємної продукції в маркетингових дослідженнях / О. І. Яшкіна // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 480–482.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/18586 |
|
Language |
uk
|
|