Запис Детальніше

Маркетингове моделювання лояльності споживачів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове моделювання лояльності споживачів
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
Федорченко, Андрей Васильевич
Лапшин, Андрій Львович
 
Subject Маркетинг
маркетингові комунікації
система маркетингових досліджень
споживча лояльність
ефективність маркетингових інструментів
конкуренція
marketing
marketing communications
system of marketing research
consumer loyalty
marketing instruments efficiency
competition
658.8:339.13.07
 
Description У статті розглянуто питання використання результатів маркетингових досліджень споживчої лояльності у контексті застосування даного показника для оцінки ефективності маркетингової підтримки товару в умовах конкурентного ринку.
The article discusses the use of the results of market research of the consumer loyalty in the context of the application of this indicator to assess the effectiveness of marketing product support in the terms of competitive market.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-17T07:40:35Z
2016-06-17T07:40:35Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Маркетингове моделювання лояльності споживачів / А. В. Федорченко, А. Л. Лапшин // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України ; ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: В. К. Галіцин (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 80. – С. 149–159.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18606
 
Language uk