Маркетингове моделювання лояльності споживачів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингове моделювання лояльності споживачів
|
|
Creator |
Федорченко, Андрій Васильович
Федорченко, Андрей Васильевич Лапшин, Андрій Львович |
|
Subject |
Маркетинг
маркетингові комунікації система маркетингових досліджень споживча лояльність ефективність маркетингових інструментів конкуренція marketing marketing communications system of marketing research consumer loyalty marketing instruments efficiency competition 658.8:339.13.07 |
|
Description |
У статті розглянуто питання використання результатів маркетингових досліджень споживчої лояльності у контексті застосування даного показника для оцінки ефективності маркетингової підтримки товару в умовах конкурентного ринку.
The article discusses the use of the results of market research of the consumer loyalty in the context of the application of this indicator to assess the effectiveness of marketing product support in the terms of competitive market. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-17T07:40:35Z
2016-06-17T07:40:35Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Федорченко А. В. Маркетингове моделювання лояльності споживачів / А. В. Федорченко, А. Л. Лапшин // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України ; ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: В. К. Галіцин (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 80. – С. 149–159.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18606 |
|
Language |
uk
|
|