Запис Детальніше

Маркетинговий інструментарій у діяльності вітчизняних підприємств в умовах кризово-рецесійних явищ в економіці країни

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий інструментарій у діяльності вітчизняних підприємств в умовах кризово-рецесійних явищ в економіці країни
 
Creator Пилипчук, Володимир Петрович
Пилипчук, Владимир Петрович
Данніков, Олег Володимирович
Данников, Олег Владимирович
 
Subject холістичний маркетинг
ефект інформаційної асиметрії
макромаркетингове середовище
економічний агент
маркетинг ринкової орієнтації
соціально-відповідальний маркетинг
інтегрований маркетинг
внутрішній маркетинг
658.893
 
Description У статті висвітлено питання удосконалення й реалізації маркетингового підходу до взаємин виробників, споживачів товарів та послуг і суспільства в цілому з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу в умовах кризово-рецесійних явищ в економіці країни, які поглиблюються на фоні ефекту інформаційної асиметрії разом з трансакційними витратами, що є «дефектами мікроструктури» ринкових взаємодій суб’єктів економічної діяльності та приводять до неоптимального розміщення ресурсів. Використання маркетингових інструментів в діяльності вітчизняних підприємств та ефективних маркетингових рішень у подоланні протиріч / пошуку компромісу у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-21T06:22:25Z
2016-06-21T06:22:25Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Пилипчук В. П. Маркетинговий інструментарій у діяльності вітчизняних підприємств в умовах кризово-рецесійних явищ в економіці країни / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 21. – С. 134–149.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18637
 
Language uk