Інтегровані маркетингові комунікації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтегровані маркетингові комунікації
|
|
Creator |
Майборода, Ольга Олексіївна
Майборода, Ольга Алексеевна |
|
Subject |
комунікаційні стратегії
принципи комунікації структура споживання комунікаційне середовище маркетингові повідомлення модель ІМК 658.8.007 |
|
Description |
В статті розглянуто основні питання стосовно інтегрованих маркетингових комунікацій. Завдяки ним можна забезпечити перевагу перед конкурентами, підвищити обсяги продажів і прибутків і в той же час заощадити час, гроші. Використовуючи стратегії ІМК підприємство одночасно укріплює свій імідж, налагоджує діалог і встановлює взаємозв’язки із споживачами. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-21T07:08:32Z
2016-06-21T07:08:32Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Майборода О. О. Інтегровані маркетингові комунікації / О. О. Майборода // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 21. – С. 197–205.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18649 |
|
Language |
uk
|
|