Запис Детальніше

Інтегровані маркетингові комунікації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтегровані маркетингові комунікації
 
Creator Майборода, Ольга Олексіївна
Майборода, Ольга Алексеевна
 
Subject комунікаційні стратегії
принципи комунікації
структура споживання
комунікаційне середовище
маркетингові повідомлення
модель ІМК
658.8.007
 
Description В статті розглянуто основні питання стосовно інтегрованих маркетингових комунікацій. Завдяки ним можна забезпечити перевагу перед конкурентами, підвищити обсяги продажів і
прибутків і в той же час заощадити час, гроші. Використовуючи стратегії ІМК підприємство одночасно укріплює свій імідж, налагоджує діалог і встановлює взаємозв’язки із споживачами.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-21T07:08:32Z
2016-06-21T07:08:32Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Майборода О. О. Інтегровані маркетингові комунікації / О. О. Майборода // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 21. – С. 197–205.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18649
 
Language uk