Запис Детальніше

Підходи до визначення ефективної частоти в медіастратегії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підходи до визначення ефективної частоти в медіастратегії
 
Creator Діброва, Тетяна Георгіївна
 
Subject медіаканали та медіаносії реклами
медіастратегія
медіаплан
медіа планування
мінімальна ефективна частота (МЕЧ)
3382422
 
Description Поняття ефективної частоти контактів з рекламою є ключовим у медіастратегії. Визначення достатнього рівня частоти таких контактів у медіаплані здатне забезпечити досягнення таких комунікативних завдань, як підтримка поінформованості про марку, або формування бажаного ставлення до неї, або стимулювання наміру зробити покупку. В статті аналізуються підходи до визначення мінімальної ефективної частоти.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2009
2016-06-21T07:09:55Z
2016-06-21T07:09:55Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Діброва Т. Г. Підходи до визначення ефективної частоти в медіастратегії / Т. Г. Діброва // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 21. – С. 206–211.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18650
 
Language uk