Підходи до визначення ефективної частоти в медіастратегії
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Підходи до визначення ефективної частоти в медіастратегії
|
|
Creator |
Діброва, Тетяна Георгіївна
|
|
Subject |
медіаканали та медіаносії реклами
медіастратегія медіаплан медіа планування мінімальна ефективна частота (МЕЧ) 3382422 |
|
Description |
Поняття ефективної частоти контактів з рекламою є ключовим у медіастратегії. Визначення достатнього рівня частоти таких контактів у медіаплані здатне забезпечити досягнення таких комунікативних завдань, як підтримка поінформованості про марку, або формування бажаного ставлення до неї, або стимулювання наміру зробити покупку. В статті аналізуються підходи до визначення мінімальної ефективної частоти.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2009
2016-06-21T07:09:55Z 2016-06-21T07:09:55Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Діброва Т. Г. Підходи до визначення ефективної частоти в медіастратегії / Т. Г. Діброва // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 21. – С. 206–211.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18650 |
|
Language |
uk
|
|