Private label как инструмент повышения конкурентоспособности торговых предприятий
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Private label как инструмент повышения конкурентоспособности торговых предприятий
|
|
Creator |
Савченко, Е. П.
|
|
Subject |
339
|
|
Description |
Рассмотрены преимущества использования private label как инструмента повышения конкурентоспособности торгового предприятия на примере торговой сети «ДИКСИ».
Advantages of the use of private label, as an instrument of increase of competitiveness of auction enterprise on the example of the auction network «DIXY» are considered in the paper. |
|
Publisher |
М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-21T07:19:32Z
2016-06-21T07:19:32Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Савченко Е. П. Private label как инструмент повышения конкурентоспособности торговых предприятий / Е. П. Савченко / Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 487-488.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/18653 |
|
Language |
ru
|
|