Запис Детальніше

Private label как инструмент повышения конкурентоспособности торговых предприятий

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Private label как инструмент повышения конкурентоспособности торговых предприятий
 
Creator Савченко, Е. П.
 
Subject 339
 
Description Рассмотрены преимущества использования private label как инструмента повышения конкурентоспособности торгового предприятия на примере торговой сети «ДИКСИ».
Advantages of the use of private label, as an instrument of increase of competitiveness of auction enterprise on the example of the auction network «DIXY» are considered in the paper.
 
Publisher М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-21T07:19:32Z
2016-06-21T07:19:32Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Савченко Е. П. Private label как инструмент повышения конкурентоспособности торговых предприятий / Е. П. Савченко / Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 487-488.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/18653
 
Language ru