Бренд країни в підвищенні конкурентоспроможності національної економіки
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бренд країни в підвищенні конкурентоспроможності національної економіки
|
|
Creator |
Поліщук, Т. В.
|
|
Subject |
експортна політика
брендинг 339.137.2 |
|
Description |
В статті розкрито сутність процесу створення бренду країни, проаналізовано особливості державного брендингу як інструменту підвищення ефективності експорту в умовах глобалізації та визначено ключові принципи формування позитивного іміджу України на світових ринках.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-21T09:27:09Z
2016-06-21T09:27:09Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Поліщук Т. В. Бренд країни в підвищенні конкурентоспроможності національної економіки / Т. В. Поліщук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 21. – С. 313–321.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18666 |
|
Language |
uk
|
|