Запис Детальніше

Бренд країни в підвищенні конкурентоспроможності національної економіки

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бренд країни в підвищенні конкурентоспроможності національної економіки
 
Creator Поліщук, Т. В.
 
Subject експортна політика
брендинг
339.137.2
 
Description В статті розкрито сутність процесу створення бренду країни, проаналізовано особливості державного брендингу як інструменту підвищення ефективності експорту в умовах глобалізації та визначено ключові принципи формування позитивного іміджу України на світових ринках.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-21T09:27:09Z
2016-06-21T09:27:09Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Поліщук Т. В. Бренд країни в підвищенні конкурентоспроможності національної економіки / Т. В. Поліщук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 21. – С. 313–321.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18666
 
Language uk