Запис Детальніше

Особливості маркетингових програм на світових ринках споживчих та промислових товарів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингових програм на світових ринках споживчих та промислових товарів
 
Creator Євдоченко, Олена Олександрівна
Евдоченко, Елена Александровна
 
Subject міжнародна маркетингова програма
світовий ринок споживчих товарів
світовий ринок товарів про- мислового призначення
339.138
 
Description В статті досліджено основні аспекти розробки та управління міжнародними маркетинговими програмами на світових ринках споживчих товарів та товарів промислового призначення. Особливу увагу приділено сегментуванню даних ринків, товарній та розподільчій політиці.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-21T10:29:16Z
2016-06-21T10:29:16Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Євдоченко О. О. Особливості маркетингових програм на світових ринках споживчих та промислових товарів / О. О. Євдоченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 21. – С. 321–329.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18668
 
Language uk