Особливості маркетингових програм на світових ринках споживчих та промислових товарів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості маркетингових програм на світових ринках споживчих та промислових товарів
|
|
Creator |
Євдоченко, Олена Олександрівна
Евдоченко, Елена Александровна |
|
Subject |
міжнародна маркетингова програма
світовий ринок споживчих товарів світовий ринок товарів про- мислового призначення 339.138 |
|
Description |
В статті досліджено основні аспекти розробки та управління міжнародними маркетинговими програмами на світових ринках споживчих товарів та товарів промислового призначення. Особливу увагу приділено сегментуванню даних ринків, товарній та розподільчій політиці.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-21T10:29:16Z
2016-06-21T10:29:16Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Євдоченко О. О. Особливості маркетингових програм на світових ринках споживчих та промислових товарів / О. О. Євдоченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 21. – С. 321–329.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18668 |
|
Language |
uk
|
|