Запис Детальніше

Багатовекторність маркетингової діяльності малих підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Багатовекторність маркетингової діяльності малих підприємств
 
Creator Гордєєва, Тамара Федорівна
Гордеева, Тамара Фёдоровна
 
Subject маркетингова діяльність
глобалізація
мале підприємство
інструменти маркетингу
маркетинг відносин
партнери
кредитори
інвестори
Інтернет
658.8:334.012.64
 
Description В статті розглянуто маркетингову діяльність малого підприємства як комплекс маркетингових засобів впливу на різні
цільові групи (споживачів, партнерів по бізнесу, можливих кредиторів і інвесторів тощо) в умовах глобалізації.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-22T12:15:29Z
2016-06-22T12:15:29Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Гордєєва Т. Ф. Багатовекторність маркетингової діяльності малих підприємств / Т. Ф. Гордєєва // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 191–199.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18725
 
Language uk