Багатовекторність маркетингової діяльності малих підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Багатовекторність маркетингової діяльності малих підприємств
|
|
Creator |
Гордєєва, Тамара Федорівна
Гордеева, Тамара Фёдоровна |
|
Subject |
маркетингова діяльність
глобалізація мале підприємство інструменти маркетингу маркетинг відносин партнери кредитори інвестори Інтернет 658.8:334.012.64 |
|
Description |
В статті розглянуто маркетингову діяльність малого підприємства як комплекс маркетингових засобів впливу на різні цільові групи (споживачів, партнерів по бізнесу, можливих кредиторів і інвесторів тощо) в умовах глобалізації. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-22T12:15:29Z
2016-06-22T12:15:29Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гордєєва Т. Ф. Багатовекторність маркетингової діяльності малих підприємств / Т. Ф. Гордєєва // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 191–199.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18725 |
|
Language |
uk
|
|