Запис Детальніше

Е-бізнес для друкованих ЗМІ

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Е-бізнес для друкованих ЗМІ
 
Creator Діброва, Тетяна Георгіївна
Лебеденко, М. С.
 
Subject Інтернет
Web-сайт
електронний бізнес
маркетингові комунікації
бренд
просування
друковані медіа
рекламна модель бізнесу
модель бізнесу
339.187.42
 
Description Дана стаття розкриває особливості світового та вітчизняного ринку друкованих періодичних ЗМІ, тенденції їх розвитку та привабливість для українських видань електронного ведення бізнесу в середовищі Інтернет. В матеріалах статті визначено сутність, цілі та завдання рекламної бізнес-моделі сайтів, дана оцінка привабливості функціонування інформаційних Web-ресурсів, до яких належать Інтернет-ЗМІ.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-22T12:21:28Z
2016-06-22T12:21:28Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Діброва Т. Г. Е-бізнес для друкованих ЗМІ / Т. Г. Діброва, М. С. Лебеденко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 199–208.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18727
 
Language uk