Е-бізнес для друкованих ЗМІ
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Е-бізнес для друкованих ЗМІ
|
|
Creator |
Діброва, Тетяна Георгіївна
Лебеденко, М. С. |
|
Subject |
Інтернет
Web-сайт електронний бізнес маркетингові комунікації бренд просування друковані медіа рекламна модель бізнесу модель бізнесу 339.187.42 |
|
Description |
Дана стаття розкриває особливості світового та вітчизняного ринку друкованих періодичних ЗМІ, тенденції їх розвитку та привабливість для українських видань електронного ведення бізнесу в середовищі Інтернет. В матеріалах статті визначено сутність, цілі та завдання рекламної бізнес-моделі сайтів, дана оцінка привабливості функціонування інформаційних Web-ресурсів, до яких належать Інтернет-ЗМІ.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-22T12:21:28Z
2016-06-22T12:21:28Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Діброва Т. Г. Е-бізнес для друкованих ЗМІ / Т. Г. Діброва, М. С. Лебеденко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 199–208.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18727 |
|
Language |
uk
|
|