Запис Детальніше

Методика прийняття управлінських рішень у системі маркетингового менеджменту авіаційного підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика прийняття управлінських рішень у системі маркетингового менеджменту авіаційного підприємства
 
Creator Солопенко, Р. І.
 
Subject економічне обґрунтування управлінських рішень
операційний, кадровий, фінансовий, інвестиційний, інноваційний, маркетинговий, інформаційно-телекомунікаційний менеджменти
менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
формування масиву статистичної інформації
економічні ризики
кризові явища і ситуації
стратегічний менеджмент
656.656.053.13
 
Description У статті порушуються питання економічного обґрунтування управлінських рішень у системі маркетингового менеджменту авіаційного підприємства, розглядаються методи економічного обґрунтування управлінських рішень, використовуючи математичне моделювання для побудови оптимізаційних моделей.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-22T12:30:16Z
2016-06-22T12:30:16Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Солопенко Р. І. Методика прийняття управлінських рішень у системі маркетингового менеджменту авіаційного підприємства / Р. І. Солопенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 208–217.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18729
 
Language uk