Методика прийняття управлінських рішень у системі маркетингового менеджменту авіаційного підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика прийняття управлінських рішень у системі маркетингового менеджменту авіаційного підприємства
|
|
Creator |
Солопенко, Р. І.
|
|
Subject |
економічне обґрунтування управлінських рішень
операційний, кадровий, фінансовий, інвестиційний, інноваційний, маркетинговий, інформаційно-телекомунікаційний менеджменти менеджмент зовнішньоекономічної діяльності формування масиву статистичної інформації економічні ризики кризові явища і ситуації стратегічний менеджмент 656.656.053.13 |
|
Description |
У статті порушуються питання економічного обґрунтування управлінських рішень у системі маркетингового менеджменту авіаційного підприємства, розглядаються методи економічного обґрунтування управлінських рішень, використовуючи математичне моделювання для побудови оптимізаційних моделей.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-22T12:30:16Z
2016-06-22T12:30:16Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Солопенко Р. І. Методика прийняття управлінських рішень у системі маркетингового менеджменту авіаційного підприємства / Р. І. Солопенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 208–217.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18729 |
|
Language |
uk
|
|