Споживач у концепціях маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Споживач у концепціях маркетингу
|
|
Creator |
Скринько, М. М.
|
|
Subject |
концепція
маркетинг збут продукція споживач поведінка споживача еволюція конкуренція 658.89 |
|
Description |
Надано загальне визначення концепції маркетингу. Проаналізовано еволюцію та зміну відношення до споживача при переході від перших концепцій маркетингу до найсучасніших. Розглянуто специфічні риси сучасного маркетингу та місце яке відводиться споживачу спеціалістами з маркетингу.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-22T12:34:49Z
2016-06-22T12:34:49Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Скринько М. М. Споживач у концепціях маркетингу / М. М. Скринько // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 217–225.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18730 |
|
Language |
uk
|
|