Запис Детальніше

Споживач у концепціях маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Споживач у концепціях маркетингу
 
Creator Скринько, М. М.
 
Subject концепція
маркетинг
збут
продукція
споживач
поведінка споживача
еволюція
конкуренція
658.89
 
Description Надано загальне визначення концепції маркетингу. Проаналізовано еволюцію та зміну відношення до споживача при переході від перших концепцій маркетингу до найсучасніших. Розглянуто специфічні риси сучасного маркетингу та місце яке відводиться споживачу спеціалістами з маркетингу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-22T12:34:49Z
2016-06-22T12:34:49Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Скринько М. М. Споживач у концепціях маркетингу / М. М. Скринько // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 217–225.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18730
 
Language uk