Стратегічний підхід до формування ціни в умовах конкурентного середовища
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегічний підхід до формування ціни в умовах конкурентного середовища
|
|
Creator |
Подмешальська, Ю. В.
|
|
Subject |
ціна
конкурентоспроможність продукції конкурентне середовище ринок 338.516.22 Ю |
|
Description |
У статті розглянуто особливості формування стратегічного підходу до процесу ціноутворення з урахуванням особливостей конкурентного середовища та процесу реалізації продукції в умовах конкурентного ринку. Визначено загальні принципи підходу підприємств до формування ціни у нестабільному та складному маркетинговому середовищі. Досліджено інструментарій прийняття стратегічних управлінських рішень в процесі формування маркетингової цінової політики. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-22T12:39:12Z
2016-06-22T12:39:12Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Подмешальська Ю. В. Стратегічний підхід до формування ціни в умовах конкурентного середовища / Ю. В. Подмешальська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 226–233.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18732 |
|
Language |
uk
|
|