Запис Детальніше

Стратегічний підхід до формування ціни в умовах конкурентного середовища

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічний підхід до формування ціни в умовах конкурентного середовища
 
Creator Подмешальська, Ю. В.
 
Subject ціна
конкурентоспроможність продукції
конкурентне середовище
ринок
338.516.22 Ю
 
Description У статті розглянуто особливості формування стратегічного підходу до процесу ціноутворення з урахуванням особливостей конкурентного середовища та процесу реалізації продукції в умовах конкурентного ринку. Визначено загальні принципи підходу підприємств до формування ціни у нестабільному та складному маркетинговому середовищі. Досліджено інструментарій прийняття стратегічних управлінських
рішень в процесі формування маркетингової цінової політики.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-22T12:39:12Z
2016-06-22T12:39:12Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Подмешальська Ю. В. Стратегічний підхід до формування ціни в умовах конкурентного середовища / Ю. В. Подмешальська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 226–233.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18732
 
Language uk