Ціннісноорієнтоване управління: методичні основи формування моделей вимірювання цінності туристичного підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ціннісноорієнтоване управління: методичні основи формування моделей вимірювання цінності туристичного підприємства
|
|
Creator |
Бойко, М. Г.
|
|
Subject |
ціннісно орієнтоване управління
туризм туристичне підприємство соціоекономічна система споживча цінність соціоекономічна цінність модель вимірювання цінності 338.24:330.341.1 |
|
Description |
Викладено теоретичні положення сутності ціннісно орієнтованого управління як концепції спрямованої на вирішення завдання максимізації цінності підприємствами для соціоекономічної системи. Представлено результати досліджень методичних основ формування моделей вимірювання цінності туристичного підприємства. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2009
2016-06-22T12:44:18Z 2016-06-22T12:44:18Z 2009-03-19 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бойко М. Г. Ціннісноорієнтоване управління: методичні основи формування моделей вимірювання цінності туристичного підприємства / М. Г. Бойко // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. – 22. – С. 170–178.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18733 |
|
Language |
uk
|
|