Запис Детальніше

Ціннісноорієнтоване управління: методичні основи формування моделей вимірювання цінності туристичного підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ціннісноорієнтоване управління: методичні основи формування моделей вимірювання цінності туристичного підприємства
 
Creator Бойко, М. Г.
 
Subject ціннісно орієнтоване управління
туризм
туристичне підприємство
соціоекономічна система
споживча цінність
соціоекономічна цінність
модель вимірювання цінності
338.24:330.341.1
 
Description Викладено теоретичні положення сутності ціннісно орієнтованого управління як концепції спрямованої на вирішення
завдання максимізації цінності підприємствами для соціоекономічної системи. Представлено результати досліджень методичних основ формування моделей вимірювання цінності туристичного підприємства.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2009
2016-06-22T12:44:18Z
2016-06-22T12:44:18Z
2009-03-19
 
Type Article
 
Identifier Бойко М. Г. Ціннісноорієнтоване управління: методичні основи формування моделей вимірювання цінності туристичного підприємства / М. Г. Бойко // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. – 22. – С. 170–178.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18733
 
Language uk