Запис Детальніше

Дослідження споживчої оцінки продукції (на прикладі українського ринку морозива)

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження споживчої оцінки продукції (на прикладі українського ринку морозива)
 
Creator Антонюк, Катерина Іванівна
 
Subject критерії споживчої оцінки
моделі споживчої оцінки
карта позиціонування
багаторівнева модель товару
339.13:330.123.4
 
Description Досліджено особливості споживчої оцінки морозива. Розглянуто основні підходи до визначення критеріїв оцінки.
Проаналізовано оцінку продукції за різними моделями. Побудовано багаторівневу модель товару та карту позиціонування ринку.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-23T07:07:32Z
2016-06-23T07:07:32Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Антонюк К. І. Дослідження споживчої оцінки продукції (на прикладі українського ринку морозива) / К. І. Антонюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 234–243.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18736
 
Language uk