Дослідження споживчої оцінки продукції (на прикладі українського ринку морозива)
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження споживчої оцінки продукції (на прикладі українського ринку морозива)
|
|
Creator |
Антонюк, Катерина Іванівна
|
|
Subject |
критерії споживчої оцінки
моделі споживчої оцінки карта позиціонування багаторівнева модель товару 339.13:330.123.4 |
|
Description |
Досліджено особливості споживчої оцінки морозива. Розглянуто основні підходи до визначення критеріїв оцінки. Проаналізовано оцінку продукції за різними моделями. Побудовано багаторівневу модель товару та карту позиціонування ринку. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-23T07:07:32Z
2016-06-23T07:07:32Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Антонюк К. І. Дослідження споживчої оцінки продукції (на прикладі українського ринку морозива) / К. І. Антонюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 234–243.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18736 |
|
Language |
uk
|
|