Запис Детальніше

Споживча цінність у системі основних категорій маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Споживча цінність у системі основних категорій маркетингу
 
Creator Зайчук, Тетяна Олександрівна
Зайчук, Татьяна Александровна
 
Subject споживча цінність
товар
цінності споживача
потреби
попит
побажання
339.138:330.132
 
Description У статті термін «споживча цінність» розглядається як результат маркетингової діяльності. Визначено місце споживчої цінності серед інших маркетингових категорій та представлені маркетингові інструменти її формування. Розглянуто значення макромаркетингу як одного із шляхів підвищення споживчої цінності продукції підприємства. Також уточнено визначення та взаємозв’язок інших категорій маркетингу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-23T08:37:56Z
2016-06-23T08:37:56Z
2009-02-12
 
Type Article
 
Identifier Зайчук Т. О. Споживча цінність у системі основних категорій маркетингу / Т. О. Зайчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 224–234.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18754
 
Language uk