Споживча цінність у системі основних категорій маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Споживча цінність у системі основних категорій маркетингу
|
|
Creator |
Зайчук, Тетяна Олександрівна
Зайчук, Татьяна Александровна |
|
Subject |
споживча цінність
товар цінності споживача потреби попит побажання 339.138:330.132 |
|
Description |
У статті термін «споживча цінність» розглядається як результат маркетингової діяльності. Визначено місце споживчої цінності серед інших маркетингових категорій та представлені маркетингові інструменти її формування. Розглянуто значення макромаркетингу як одного із шляхів підвищення споживчої цінності продукції підприємства. Також уточнено визначення та взаємозв’язок інших категорій маркетингу.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-23T08:37:56Z
2016-06-23T08:37:56Z 2009-02-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зайчук Т. О. Споживча цінність у системі основних категорій маркетингу / Т. О. Зайчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 224–234.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18754 |
|
Language |
uk
|
|